למה ואיך להירשם למערכת שמש להזמנות ממוחשבות (לענף הבנייה)

תוכן עניינים

היתרונות של ביצוע הזמנה דרך המערכת

שמירת נמענים

המערכת דואגת לשמור את הנמענים שכבר הוספתם לשליפה מהירה בהזמנות עתידיות

סיכום הזמנות

תמיד תוכלו לגשת לעמוד ובו סיכום כל ההזמנות שביצעתם מולנו בעבר לנוחיותכם​

זמן כניסה לעבודה

הזמנות שמבוצעות דרך המערכת לא מתעכבות והן נכנסות אוטומטית לביצוע במחלקות הדפוס השונות

הרשמה למערכת

1. כניסה - לוחצים על הלינק ונכנסים למערכת ההזמנות
2. הכניסו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם ולחצו המשך
3. בקשה לקוד רישום (במידה ולא התבצע רישום מכתובת המייל שלך בעבר)
4. בשלב הבא - המערכת תייצר קוד רישום בהתאם למשרד שהזנתם ותשלח אותו למייל שהזנתם בשלב הקודם
5. בשלב הבא - המערכת תייצר קוד רישום בהתאם למשרד ולמייל אותו הכנסתם בשלב הקודם
6. ממלאים פרטים אישיים שנשמרים במערכת כדי שנדע עם מי לדבר וגם ומקלים עליכם בכל המשך העבודה מולנו

עבודה שוטפת מול המערכת

1. סוגי הזמנות

חי בזק מערכת שמש שלב 1

הזמנת שליח

הזמנת שליח להעברת חומר שקשור לפרוייקט ממקום למקום

2. מילוי הזמנה

שם הלקוח והפרוייקט
קובץ / אורגינל
דרישות הדפסה
לאן לשלוח ?
שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

הירשמו לניוזלטר שלנו

קבלו עדכונים והישארו מעודכנים במבצעים

גלו עוד ...

מכון העתקות יצירת קשר

רוצים לשדרג את העסק שלכם ?

זרקו לנו מילה ושמרו על קשר
עבור למעלה